Σάββατο, 31 Μαΐου 2014

My (current) skincare routine!!

Είχα ποστάρει πριν 2-3 μέρες αυτές τις 2 φωτογραφίες στο instagram (βλ. εδώ), η μια με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για τον πρωινό καθαρισμό/ενυδάτωση και μια με το βραδινό!! Πάμε να δούμε αναλυτικά τι χρησιμοποιώ λοιπόν!!





Morning routine


Αρχικά καθαρίζω το πρόσωπό μου με το Clean&Clear blackhead clensing daily scrub, το οποίο είναι ένα ελαφρύ καθαριστικό, που κάνει και scrub, ιδανικό για πρωινό καθαρισμό, αφού το πρόσωπο είναι καθαρό (από άποψη μακιγιάζ) από το προηγούμενο βράδυ, και έχει μόνο κρέμες που είχα βάλει το βράδυ πάνω του. Στη συνέχεια, ψεκάζω το πρόσωπό μου με ροδόνερο (αυτό που είναι στο διάφανο μπουκαλάκι με το ροζ spray) και το χρησιμοποιώ σαν toner!! Μου αρέσει πολύ που αφήνει δροσερό το πρόσωπό μου και το νιώθω απαλό. Στη συνέχει σειρά έχει το βιολογικό διάλυμα πρόπολης της Apivita, που το εφαρμόζω τοπικά σε σπυράκια (με τις εφαρμογές, τα σπυράκια "ξεραίνονται" και...εξαφανίζονται!! Ω ναι!!). Και μετά βάζω από πάνω και την κρέμα πρόπολης (επίσης τοπικά, αλλιώς μπορεί να ξεράνει όλο το πρόσωπο),  πάλι από Apivita, που κάνει πάνω κάτω την ίδια δουλειά με το διάλυμα. Σειρά έχει η ενυδάτωση, και ξεκινάω με τα μάτια και χρησιμοποιώ το Eye balm από Frezyderm (πρόσφατη αγορά, δες εδώ), δεν μπορώ να σας πω περισσότερα, γιατί δεν τη χρησιμοποιώ ούτε μια εβδομάδα!! Μετά, έρχεται η ενυδάτωση του προσώπου, και αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την ενυδατική της Nivea (αυτή που είναι στη μικρούλικη συσκευασία, δίπλα στα ταμεία του Hondos Center, ναι, αυτή που κάνει 0,99 ευρώ!!), η οποία είναι και για πρόσωπο, και για χέρια, και για σώμα. Έτσι λέει τουλάχιστον, και αυτόν τον καιρό που τη χρησιμοποιώ δεν έχω πάθει τίποτα :Ρ Βάζω και το αγαπημένο μου lipcare της Apivita με cocoa butter που μου χαρίζει πολύ καλή ενυδάτωση και έχει και spf!! Τέλος, αν είναι να βγω, βάζω την καινούρια μου αντηλιακή από Frezyderm με spf30, η οποία είναι διάφανη  και δίνει matte αποτέλεσμα, οπότε είναι ιδανική και σαν primer (WHAAAAT?)




Night routine


Και ήρθε η σειρά της βραδινής περιποίησης!! Αφού αφαιρέσω το μακιγιάζ μου χρησιμοποιώντας το νεράκι της Bioderma (που απουσιάζει από τη φωτογραφία), καθαρίζω το πρόσωπό μου το το pore cleansing facial exfoliator, από τη σειρά seaweed των The Body Shop!! Είναι τέλειο, κάνει πολύ καλό scrub, και νιώθω το πρόσωπό μου μετά την εφαρμογή τόσο καθαρό, δροσερό και λαμπερό!! Μετά πάλι ψεκάζω το πρόσωπο με ροδόνερο (που λείπει κι αυτό από τη φωτογραφία, έκανε παρέα με το Bioderma :P ) και κάνω τη διαδικασία με το βιολογικό διάλυμα πρόπολης και την κρέμα πρόπολης που κάνω και το πρωί!! Βάζω πάλι την ίδια κρεμούλα ματιών, και σειρά έχει το serum από τη σειρά skin perfection της L'oreal. Το οποίο προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και λάμψη, το αγαπώ!! Μετά, εφαρμόζω την ενυδατική από Korres, με άγριο τριαντάφυλλο!! Τη χρησιμοποιώ non-stop μετά από τα Χριστούγεννα, και τον τελευταίο καιρό μόνο για τη βραδινή ενυδάτωση του προσώπου. Έχει σχεδόν βελούδινη υφή και το πρόσωπό μου είναι απαλό μέχρι το επόμενο πρωί!! Όσο για την ενυδάτωση των χειλιών, χρησιμοποιώ ένα lip balm πού είχα πάρει από το i-herb, είναι από την εταιρία Siera Bees και είναι η "γεύση" μέντα, απλά τέλειο!!




Αυτά λοιπόν είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την περιποίηση του προσώπου μου!! Έχουμε κάποιο ίδιο, έχετε να μου προτείνετε κάποιο καινούριο?
Δημοσίευση σχολίου