Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

OOTD!!

 Γεια σας κορίτσια!! Σήμερα θα σας δείξω τι φόρεσα που βγήκα έξω για βόλτα :)




*αγνοείστε το χάος γύρω γύρω*


Λοιπόν, για να ξεκινήσουμε, φοράω ένα απλό τζιν σωλήνα, ένα μπεζ πουκαμισάκι με χρυσά τρουκς αντί για κουμπάκια (μου αρέσει υπερβολικά πολύ αυτή η λεπτομέρεια σ' αυτό το πουκάμισο), ένα μπλε σκούρο blazer από πάνω, που όταν γυρνάω τα μανίκια είναι αυτό το μπλε-μαύρο ριγέ που βλέπετε. Τα μαύρα biker boots μου τα φοράω πλέον σε καθημερινή βάση και πήρα και αυτή τη μεγάλη μαύρη shopper's bag μαζί μου!!














Είχα βάψει τα νύχια μου σήμερα με ένα καινούριο βερνίκι, από την Sixteen Cosmetics και φόρεσα και δυο δαχτυλιδάκια από αυτό εδώ το σετ!!























Όσον αφορά το μακιγιάζ, ήταν σχετικά απλό!! Χρησιμοποίησα όπως κάθε μέρα τη BB cream και το   ρουζ μου!! Το μόνο διαφορετικό σήμερα ήταν το κραγιόν, μια καινούρια μου αγορά, το Amorous της MAC!!



















Αυτό ήταν το OOTD μου!! Ελπίζω να σας άρεσε και θα τα πούμε στο επόμενο post :)



Φιλάκια,

Fist
Δημοσίευση σχολίου