Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

OOTD + NOTD

Καλησπέρα κορίτσια!! Σ' αυτό το post θα σας δείξω τι φόρεσα 2 μέρες πριν και μπορώ να πω το συγκεκριμένο outfit μου άρεσε πολύ!! 






Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, φοράω
(τα link που σας βάζω δεν είναι τα συγκεκριμένα ρούχα/αξεσουάρ που έχω κι εγώ, αλλά μοιάζουν αρκετά)







Εκείνη τη μέρα είχα φτιάξει επίσης τα νύχια μου. Χρησιμοποίησα ένα απαλό ροζ-nude χρώμα (κάτι που δεν είχα ξαναδοκιμάσει), το No 545 από Sixteen Cosmetics και ένα μαύρο cracked, No 900 από Happy 'n' Cheap, στον παράμεσο και τον αντίχειρα. Αν με παρακολουθείτε και στο κανάλι μου στο youtube BeautyFist07 , σίγουρα ξέρετε ότι πλέον έχω πάθει εμμονή με τα βερνίκια της Sixteen Cosmetics, καθώς έχουν τέλεια απόδοση και διάρκεια, και είναι και πολύ φτηνά!!







Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το OOTD + NOTD!!


Fist



Δημοσίευση σχολίου