Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

"This, that or else" beauty tag

Γειααααααααα (και πάλι)!

Δεύτερο tag για σήμερα, ένα beauty tag που πήρε το μάτι μου στο blog της Μαριάννας, η οποία μας διατάζει να το κάνουμε!! 

Ερωτήσεις:


1. Sephora ή Hondos Center;
Hondos Center, μιας και στην πόλη μου δεν έχουμε Sephora, εδώ που σπουδάζω έχει και τα δυο, αλλά και πάλι..


2. Too faced ή Benefit;
Δεν έχω δοκιμάσει καμία απ' τις δυο, αλλά θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή Benefit!


3. Radiant, Erre Due ή Seventeen;
Χμμ, Seventeen..


4. Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Εγώ αφρόλουτρο αγοράζω :P


5. Body butter ή Body lotion;
Έχω δοκιμάσει μόνο body lotion, αλλά πιστεύω αν θα δοκιμάσω Body butter, θα εθιστώ!!


6. Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Κρεμοσάπουνο by far!!


7. Νύχια μακριά ή κοντά;
Δεν έχω καταφέρει ποτέ να τα κάνω πολύ μακριά, αλλά μ' αρέσουν!!


8. Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Εεε βόλτα στα μαγαζιά, αν και online μπορείς να βρεις ό,τι έχεις ονειρευτεί και σε απίστευτες τιμές!!


9. Μονές σκιές ή παλέτες;
Παλέτες, αν και κάποιες σκιές είναι μοναδικές και δεν τις βρίσκεις σε παλέτες!!


10. Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;
Γαλλικό καρέ!! Πολύ κομψό!!


11. YSL, Dior ή Estee Lauder;
Δεν έχω δοκιμάσει κανένα.. 


12. Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;
Glowbox!


13. Υγρό ή gel eyeliner;
Υγρό!!


14. Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Κλασσική!!


15. Σφουγγάρι ή λούφα;
Σφουγγάρι!!


16. Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Εξαρτάται την περίσταση!!


17. Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Τα κολιέ που είναι; ...Δαχτυλίδια!!


18. Ματ ή shimmer σκιές;
Και οι δυο, ανάλογα με την περίσταση πάλι!!


19. Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Ναι!!


20. Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Στο σπίτι..


21. Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Το σκέφτομαι ώρες ώρες..


22. Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Έχω άλλα 2, ένα ψηλά στο αυτί κι ένα στη μύτη. Σκέφτομαι και για ένα ακόμα ψηλά στ' αυτί :P


23. Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;
Εξαρτάται τι μου λείπει και τι χρειάζομαι άμεσα!!


24. Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Μου αρέσουν οι εκπλήξεις!!


25. Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Δεν έχω πάει ποτέ σε κέντρο αισθητικής, forever alone!!






Αν σας άρεσε αυτό το tag, να το κάνετε και να μου αφήσετε σχόλιο από κάτω με το link!!




Byeeeee
Fist
Δημοσίευση σχολίου