Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

The unpaixtable Blogger Award!!

Καλημέρα κορίτσια!! 

Σήμερα το πρωί που ξύπνησα, είδα ότι είχα παραλάβει το  βραβείο Unpaixtable!! Με έκανε tag η Μαρία από το http://zoydaki1985.blogspot.gr/ και εννοείται ότι με μεγάλη μου χαρά αποφάσισα να το κάνω!!
http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Ποιοι είναι οι κανόνες του βραβείου….
-Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.
-Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις. 
-Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους. 
-Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολογία τους. 
-Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.
-Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award).
Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back).


1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog plat form)
Με λένε Χριστίνα (οι φίλοι μου με φωνάζουν Fist, μεγάάάλη ιστορία, αλλά από εκεί εμπνεύστηκα το όνομα του blog και του καναλιού μου). Είμαι από Καρδίτσα, αλλά σπουδάζω στον πανέμορφο Βόλο και είμαι καρκίνος (γεννημένη στις 16 Ιουλίου). Το blog μου φιλοξενείται απ' το Blogger!!

2. Ποιο είναι το μότο του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα. 
Δεν έχω κάποιο motto για το blog μου, αλλά αν ήταν να βρω ένα τώρα, θα ήταν ότι "όλα τα σημαντικά πράγματα χρειάζονται μεγάλες θυσίες".

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Χμμ, θα έλεγα μάλλον ότι είναι "τουβλάκια", μιας και ο καθένας μας εδώ μέσα χτίζει κάτι διαφορετικό, κάτι δικό του!!

4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα...
...πάρουν σίγουρα τα μυαλά μου αέρα!! Χαχαχα :P
5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Βασικά επειδή το blog μου "είναι νινί ακόμα", όλες πάνω κάτω οι αναρτήσεις είναι σ' αυτή τη μοίρα!!

6. Ποια κατηγορία ιστολογιών θα ήθελες να αφανίσεις από την blogο-σφαιρα και γιατί;
Όπως είπα και παραπάνω, εδώ παίζουμε με τα "τουβλάκια" μας και χτίζουμε κάτι δικό μας, ποιος ο λόγος να γκρεμίσεις το σπίτι του άλλου;


Η ερώτηση της Μαρίας είναι η εξής:

Αν σου δινόταν η ευκαιρία να γινόσουν κάτι άλλο για μια μέρα τι θα ήταν αυτό??
Χμμ, θα γινόμουν...ο σκύλος μου, για να δω πώς είναι όταν τον παίρνω αγκαλιά, τον χαϊδεύω κι αυτός κουνάει την ουρά του!!


Αυτό το βραβειάκι το απονέμω σε όποια το δει, της αρέσει και δεν την έχει κάνει κανένας tag!! Δεν κάνω κάποιον συγκεκριμένο, γιατί όλες λίγο-πολύ που ακολουθώ το έχουν κάνει αυτό το tag!!


Η δίκη μου ερώτηση είναι "αν δεν ήσουν εσύ, ποια άλλη beauty blogger θα ήθελες να ήσουν και γιατί?"

Περιμένω τα link με τις δικές σας απαντήσεις από κάτω και εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post!! 


Φιλάκιααα

Fist
Δημοσίευση σχολίου