Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

Review: Golden Rose - Londessa

Βροχερές καλημέρες από μένα :)

Όπως σας υποσχέθηκα και χτες, σήμερα θα σας έγραφα τη γνώμη μου για να πραγματάκια που παρέλαβα από  Golden Rose - Londessa!!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!




(χωρίς ψαλιδάκι για βλεφαρίδες)
Πάνω: το μάτι μου χωρίς μάσκαρα
Κάτω αριστερά: με μια στρώση μάσκαρα
Κάτω δεξιά: με δυο στρώσεις μάσκαρα




Πάνω: τα χείλη μου χωρίς κραγιόν (σε χάλια ανάλυση)
Κάτω: τα χείλη μου με το κραγιόν Νο 86 (αδικείται λίγο το χρώμα)

Το μάτι μου με την pearly loose eyeshadow Νο 104





Η μάσκαρα 


Με την πρώτη κιόλας στρώση ανέδειξε τις βλεφαρίδες μου!! Το βουρτσάκι της είναι εύκαμπτο και φτάνει μέχρι και στις πιο μικρές βλεφαρίδες. Μου έκανε πολύ καλό διαχωρισμό και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακές μακριές βλεφαρίδες!!
Ένα αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι βγάζει λίγο παραπάνω προϊόν και μπορεί να κάνει μικρές μουτζούρες.


Το κραγιόν

Πολύ ωραίο το χρώμα του, χειμερινό (αν και ο φωτισμός το αδικεί λίγο, είναι κάπως σκούρο κερασί), λες και ήξεραν την ψύχωση που απέκτησα με αυτά τα χρώματα φέτος το χειμώνα!! Το κραγιόν είναι πάρα πολύ ενυδατικό, με εξαιρετική απόδοση και ικανοποιητική διάρκεια!! Σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλα χρώματα!!






Η σκιά

Δεν ξαναείχα σκιά σε τέτοια μορφή, και αυτή μου άρεσε πολύ!! Με ένα μόλις πέρασμα φάνηκε το χρώμα (είναι λίγο πιο μπλε απ' ότι φαίνεται στη φωτογραφία), και έχει πολύ shimmer, μου αρέσει!! Απλώνεται εύκολα και έχει τέλεια απόδοση, την διάρκεια θέλω να τεστάρω!!









Το μολύβι χειλιών

Έχω ξαναδοκιμάσει μολύβι χειλιών απ' τη συγκεκριμένη εταιρία και είχε γίνει το αγαπημένο μου, νομίζω κι αυτό την ίδια μοίρα θα έχει!! 











Ελπίζω να σας άρεσαν και περιμένω από κάτω τα σχόλιά σας!!
Μέχρι το επόμενο ποστ, φιλάκια!!

Fist

Δημοσίευση σχολίου