Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Liebster Award!!

Liebster Award
Γεια σας και πάλι κορίτσια! Σήμερα έχω ένα ακόμη βραβείο για το blog μου και ευχαριστώ πολύ την Betty από το My Mint Floral Diary που με έκανε tag! Να επισκευθείτε εννοείται το blog της μετά :)



Κανόνες:
  1. Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
  2. Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
  3. Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο


Οι ερωτήσεις:


1. Αγαπημένο περιοδικό.
Θα πω cosmopolitan, γιατί τα συνδυάζει όλα!! Και μόδα, και ομορφιά και...άλλα!!


2. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που σου αρέσει περισσότερο να ψωνίζεις;
Μάλλον ZARA, γιατί η ποιότητα είναι απίστευτα καλή σε σχέση με τις άλλες αλυσίδες!!


3. Τι σε χαρακτηρίζει περισσότερο; (κάτι από την εμφάνιση, την προσωπικότητά σου 
κτλ)
Τα μάτια μου, γιατί είναι μεγάλα και τρομακτικά όπως μου λένε πολλές φορές.


4. Δίνεις περισσότερο χρόνο να φτιάξεις τα μαλλιά ή τα νύχια σου;
Εεε, τα μαλλιά εννοείται, είναι σγουρά, οπότε μέχρι να τα ισιώσω...καταλαβαίνεις!!


5. Τι σε ηρεμεί;
Οι αγκαλιές με το σκυλάκι μου και κάποιες άλλες αγκαλιές που δεν τις αλλάζω για τίποτα!!


6. Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία καλλυντικών;
Χμμ, νομίζω πλέον η Essence, γιατί συνδυάζει ποιότητα και χαμηλές τιμές!! Έχω μείνει απίστευτα ευχαριστημένη απ' όλα όσα έχω αγοράσει!!


7. Πες μία αγαπημένη ταινία, μία σειρά και ένα βιβλίο για αυτή την εποχή (δώστε ιδέες γιατί έχω ξεμείνει και η βαρεμάρα χτυπάει αλύπητα!)
Μια ταινία που είδα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ είναι η "PRISONERS" και τη συστήνω ανεπιφύλακτα, γιατί είχα καιρό να δω μια τόσο καλή ταινία!!
Από σειρές έχω πολλές!! Αλλά θα πω "SUPERNATURAL" - κλασσική αξία- και "AMERICAN HORROR STORY" - για πιο psycho καταστάσεις!!
Βιβλίο έχω δυστυχώς αρκετό καιρό να διαβάσω..


8. Ποιο ρόφημα ή αναψυκτικό απολαμβάνεις να πίνεις αυτή την εποχή;
Ζεστή σοκολάτα και γαλλικός με γεύση φουντούκι!! Τρέλα απλά!!


9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου fall κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου;
Τα χουχουλιάρικα πουλοβεράκια!!


10. Ankle booties, combat boots, biker boots ή rider boots;
Biker boots εννοείται!! Τα αγαπώ!!


11. Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο το φθινόπωρο;
Πλέον, να...χουχουλιάζω!! Την είπα την αμαρτία μου!!





Οι δικές μου ερωτήσεις:

1. Αγαπημένο online shop?

2. Ποια είναι τα 5 αγαπημένα σου κραγιόν αυτή την περίοδο?

3. Ταινία στο σπίτι ή στο cinema?

4. Γλυκιά κρέπα ή αλμυρή?

5. Αγαπημένος συνδυασμός για το φθινόπωρο?

6. Τι χρώμα είναι τα νύχια σου τώρα?

7. Έχεις κατοικίδιο? Αν ναι, τι? 

8. Με ποια σειρά έχεις κολλήσει τελευταία?

9. Ποιο συνδυασμό ρούχων θα ήθελες να βάλεις, αλλά δεν τολμάς?

10. Αγαπημένο αξεσουάρ αυτή την περίοδο?

11. Μοιράσου ένα beauty tip μαζί μας!!


Τα blog που βραβεύω:

Κορίτσια περιμένω από κάτω στα σχόλια το link με της απαντήσεις σας!!
Δημοσίευση σχολίου